Ledenlimiet

Mededelingen van de clanleiding en Clan Nieuws
[NL] Emillio
Recruiter
Berichten: 15
Lid geworden op: 29-06-2015 10:28

Bericht door [NL] Emillio » 29-06-2015 10:39

Ik heb gestemd voor een oneindige ledenlimiet. Mocht het chaotisch worden, dan zien we dat dan wel en dan kunnen we altijd nog een limiet instellen.

Lord Jayko
Leider - Algemeen
Berichten: 49
Lid geworden op: 10-06-2015 16:01

Bericht door Lord Jayko » 29-06-2015 11:18

Het aantal forumleden loopt langzaam op :D


@Lidaxs:
Ik heb eerlijk gezegd niet echt nagedacht over mogelijke gevolgen van mijn recruitment drift. Maar toen ik net mijn wekelijks leden controle deed zag ik dat sommige van de nieuwe leden meer dan 40% bootpercentage hebben, en de meeste zijn nu al inactief...

Daar ben ik het mee eens, de kans dat het forum ooit onoverzichtelijk wordt is minimaal.

Inderdaad, er wordt erg veel moeite in gestoken om leden te krijgen zodat de clan actiever wordt, maar het tegenover gestelde gebeurt juist, er praten steeds minder leden op het clanforum, en de clangames die gehost worden hebben maar hooguit 25 clanleden die meedoen, terwijl bijna alle leden geinvite worden voor die games.

In het verleden, ongeveer een jaar geleden, hadden wij een game waarbij we met potentiële leden deden praten voordat we ze toe lieten traden tot de clan:
https://www.warlight.net/Map/13753-NL-D ... tment-Game
Elk potentieel lid moest ook met elke leider een 1 vs 1 doen. Hierna werd besloten of het lid wel of niet kon toetreden tot de clan.
Eigenlijk zou ik deze recruitment methode weer willen toepassen, maar i.p.v. van dat wij leden zoeken, komen de potentiele leden naar ons toe.


Klopt! Ik was vergeten dat hij om die reden gekickt was.
Ik heb de invite terug getrokken, en hij is volgens mij ook gekickt uit die recruitment game?
Mvg,
Lord Jayko
Clanleider [NL] Dutch Forever

Heb jij een idee voor de clan? Stuur mij jouw idee op WarLight!
Heb je vragen of begrijp je iets niet? Stuur een van de leiders of mij een bericht!
https://www.warlight.net/Profile?p=7921713393

Sander
Forum Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 16-06-2015 21:51

Bericht door Sander » 29-06-2015 12:43

Ik zal denk ik gewoon Nederlanders/Vlamingen door blijven sturen, je ziet wel wat je ermee doet. De 2 leden die ik heb doorgestuurt zijn volgens mij beiden wel actief en hebben beiden een redelijk level, dus probeer ik er nog wat te vinden.

Lord Jayko
Leider - Algemeen
Berichten: 49
Lid geworden op: 10-06-2015 16:01

Bericht door Lord Jayko » 30-06-2015 19:54

Goed bezig Sander!

Inderdaad, de drie leden die je tot nu toe hebt doorgestuurd zitten alle drie al in de clan! (Het waren er drie toch? Kolussus, AriTotalAss en FlyingDtuchMan?)

Als je wilt kun je "officieel" een Recruiter zijn? (Je forumtitel en clanpagina titel wordt verandert in "Recruiter", als jij het goed vindt?)
Mvg,
Lord Jayko
Clanleider [NL] Dutch Forever

Heb jij een idee voor de clan? Stuur mij jouw idee op WarLight!
Heb je vragen of begrijp je iets niet? Stuur een van de leiders of mij een bericht!
https://www.warlight.net/Profile?p=7921713393

Sander
Forum Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 16-06-2015 21:51

Bericht door Sander » 01-07-2015 08:06

De eerste 2 ja, FlyingDtuchMan nee. Mij maakt het niet echt uit, ik kijk gewoon en als ik iemand tegenkom stuur ik een bericht naar jou.

Lord Jayko
Leider - Algemeen
Berichten: 49
Lid geworden op: 10-06-2015 16:01

Bericht door Lord Jayko » 02-07-2015 17:53

Oke Sander, je bent vanaf nu dan Recruiter!


Tot nu toe zijn er 12 stemmen uitgebracht.
En tot nu toe heeft "Ongelimiteerd" de meeste stemmen!
Dus voor de komende tijd, totdat een andere "Poll-keuze" meer stemmen heeft, zal de clan geen limiet kennen qua leden.


Wanneer je wat Nederlands kent die actief zijn, op tijd hun beurten nemen en goed Nederlands praten, stuur een berichtje met hun naam naar een van de Leiders toe, en zij zullen dan zorgen dat de Nederlander bij de clan komt!
Mvg,
Lord Jayko
Clanleider [NL] Dutch Forever

Heb jij een idee voor de clan? Stuur mij jouw idee op WarLight!
Heb je vragen of begrijp je iets niet? Stuur een van de leiders of mij een bericht!
https://www.warlight.net/Profile?p=7921713393

Plaats reactie