Vertel iets over je zelf

Off-topic subforum. Hier kun je praten over wat je maar wilt!
kempo95
Leider - Diplomacy
Berichten: 44
Lid geworden op: 17-06-2015 20:10

Bericht door kempo95 » 22-09-2015 14:17

Thats cool!

Lothorien
Nieuw Forum Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 06-08-2015 09:24

Bericht door Lothorien » 22-09-2015 21:58

Ik ben Marinda en ben 22 jaar oud. Op het moment ben ik bezig met mn laatste jaartje van mn natuurkunde bachelor in Utrecht.
Verder ben ik een beetje een casual gamer, zit ik op dansles, en ben doe ik veel dingen bij mn studievereniging.

JanHolland
Nieuw Forum Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-04-2016 19:01

Bericht door JanHolland » 21-04-2016 19:46

hallo allemaal, Ik ben Jan en ben 42 jaar oud/jong. glas kan halfvol of halfleeg zijn nietwaar? Ik heb een drukke afwisselende baan, En met afwisselend bedoel ik dan echt afwisselend en niet die afwisseling welke je in advertenties ziet staan.
De ene keer ben ik technische tekeningen aan het maken en de andere keer rijd ik met een paar koffers achter in de huurauto/taxi het vliegveld af op weg naar een klant of leverancier. en een andere keer lig ik met mijn werkklofje onder een machine in het stof te rollen.

Zo te zien ben ik één van de oudsten hier, Dat komt omdat de meeste ouderen niet snel een clan joinen. Want merendeel van de WL spelers zijn volwassen. Toch worden de clans vooral bevolkt met jongelui.
En dat komt gewoon door het simpele feit dat je ouderen veel meer moet overtuigen van de meerwaarde van een clan. En dat met feiten. Moeilijk.

[NL] herdinus
Nieuw Forum Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 22-08-2016 18:53

voorstellen

Bericht door [NL] herdinus » 22-08-2016 19:01

Hallo,

Ik ben net nieuw hier dus zal me even voorstellen in de clan.

Ruim een jaar geleden ben ik begonnen met Warlight, inmiddels ben ik veel actief in het spel.
Ik hoop volgend jaar een baan te hebben bij de politie of het leger, ben nu twintig jaar jong.
favoriete muziek: Rammstein, Unheilig, Toten hosen, Oomph!
Met vriendelijke groeten,

Herdinus

Plaats reactie